Spodnie o obniżonym kroku z dużymi kieszeniami .

 Spodnie mają obniżony krok o 7 cm , wpuszczane kieszenie przodu ozdobione szarymi lamówkami i naszyte duże kieszenie tyłu również ozdobione lamówkami.Taki krój spodni powstał z myślą o fantastycznym chłopcu z mojej rodzinki -  oto Marcelek.


 Marcelek jest również świetnym modelem :) czapkę i komin zrobiła własnoręcznie mama Marcelka z pozostałości dresówki :) BRAWO Wioletta!- to był jej debiut - więc tym większe gratulacje:)!



Spodnie uszyłam z czarnej dresówki pętelkowej 100% bawełnianej.

konstrukcja Własna oparta o wskazówki pani H. Cyrankiewicz. 

Pamiętałam oczywiście o dekatyzacji materiału. Materiał nie ma wzoru i dlatego mogę formę spodni układać w taki naprzemienny sposób. Teraz muszę spiąć szpilkami zachowując nitkę prosta.


Najpierw wykonuje kieszenie.

kieszeń tyłu
Moja toyota niestety nie radzi sobie najlepiej ze zgrubieniami-ale jakoś się udało:)

kieszeń przodu

Łączenie szwów zewnętrznych oraz wewnętrznych nogawek i posiedzenia, oczywiście prasowanie -  ja niestety zamiast żelazka mam "takiego starego dziada" i muszę używać spryskiwacza w butelce - ale wierzcie mi prasowanie w trakcie szycia jest konieczne-  po uszyciu nie da się tego zrobić tak dobrze jak na poszczególnych etapach szycia.

spodnie w trakcie szycia

Kolejno czas na pasek z gumką i ściągacze dołu - nie mam zdjęć z tego etapu szycia, pasek i ściągacze zrobiłam z tej samej dzianiny dresowej z której uszyłam spodnie. Do paska wciągnęłam gumkę.


 zdjęcie przodu gotowych spodni rozłożonych na podłodze

zdjęcie tyłu gotowych spodni rozłożonych na podłodze

jeszcze raz przód spodni.


Komentarze

Popularne posty