Szkolny bal karnawałowy - strój - smok Szczerbatek - z bajki "jak wytresować smoka" !

Pomysł na taki kostium powstał w oparciu o niesłabnące  zainteresowanie mojej córki bajką " Jak wytresować smoka ", oraz całą serią odcinkową  związana z tą bajką np. " jeźdźcy smoków" , "jeźdźcy smoków na końcu świata "itp. 

Początkowo myślałam, że taki czarny strój dla dziewczynki nie będzie odpowiedni, jednak córka nie dała się namówić na inny kostium, o dziwo na balu większość dziewczynek z jej klasy było ubranych na czarno np. w kostiumy kota, batmanki i czarne suknie królowały w tym roku w tej klasie - co dla mnie było dużym zaskoczeniem, ponieważ spodziewałam się prawie samych księżniczek na balu, oczywiście księżniczka też się znalazła, ale tylko jedna:)

Ogon malowała moja córka farbkami do tkanin- korzystając z takich farbek należy odczekać dobę, by farba wyschła a następnie przeprasować na lewej stronie materiał z rysunkiem- to powinno gwarantować że rysunek nie zejdzie w praniu.

Poniżej prezentuję kilka wybranych  zdjęć smoka Szczerbatka !




                     przód bluzy                                                                  tył bluzy
Garb i cześć ogona
rysunek  przodu
rysunek  tyłu


jesteśmy w klasie szkolnej - wybieramy się z klasa na bal:)
               


rysunek pyszczka smoka na policzku:)

                                         


Kaptur smoka
                                   

Komentarze

Popularne posty