Bluza dziecieca z asymetrycznie wszytym zamkiem i powiększonym kapturem

Końcem sierpnia z myślą o nadchodzącej szkole uszyłam dla mojej córeczki bluzę z kapturem i tak modnym teraz asymetrycznym zamkiem znajdującym się  po lewej stronie bluzy. Do tej bluzy na chłodniejsze dni bez chustki pod szyją się nie obejdzie:)
Bluzę uszyłam z szarej dzianiny czesanej, kaptur i kieszenie odszyłam czerwona dzianiną, a zameczek ozdobiłam czerwoną satynowa lamówka i tak powstała ta bluza. Zrezygnowałam ze ściągaczy bo nie chciałam ich zamawiać przez internet - niestety w moim miasteczku nigdzie nie mogę ich dostać, jednak widzę ich brak.


 Tym razem nie robiłam szablonów, lecz wykorzystałam już gotowe konstrukcje z czasopisma "Burda".

 Powyższe zdjęcie pokazuje kartę z czasopisma "Burda " z której odrysowałam potrzebne elementy do wykonania tej bluzy

A tak wygląda zdjęcie tej bluzy w wykonaniu Burdy

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty