Aplikacja na bluzeczke - Kucyk Pony

Jakiś czas temu moja córeczka postanowiła zrobić sobie aplikacje na bluzeczkę i chciałabym pokazać Wam moi drodzy co sobie wymyśliła.

Okazało się że to nie takie trudne :) wzór wybrała z internetu, przerysowałam go na bibułę gładką i przypięłam szpilkami do tkaniny podklejonej flizeliną od strony lewej, tak by się rysunek nie przesuwał podczas szycia.


Potem na maszynie do szycia podwójnie przeszyłam po liniach rysunku a następnie delikatnie usunęłam - oderwałam bibułę z tkaniny, ten rodzaj bibuły łatwo da się oderwać od tkaniny.
Pozostało pokolorować, tym zajęła się Dagmarka.

Następnie gotową aplikację wyprasowałam i naszyłam na bluzeczkę.

Podczas tworzenia własnych aplikacji trzeba używać farb do tkanin a następnie na lewej stronie aplikację należy wyprasować. Prasowanie aplikacji zabezpieczy nam farbę aby podczas prania się nie rozmyła.
Życzę udanej zabawy przy tworzeniu własnych aplikacji:)

Komentarze

Popularne posty