Poducha do karmienia :) - prezent mikołajkowy :)

Co roku już od jakiegoś czasu moi przyjaciele przynoszą prezenty mikołajkowe dla moich dzieci. Ten rok i następny kalendarzowy rok przyniesie im wiele zmian ponieważ zostaną rodzicami. Długo zastanawiałam się co mogłabym im podarować i wymyśliłam że zrobię poduchę. Po kilku próbach i błędach udało się :) narysowałam szablon podusi do karmienia i uszyłam taką poduchę.
Często przyszłe mamy mają problemy z kręgosłupem w czasie ciąży, mam nadzieję że ta podusia okaże się przydatna już teraz:)

Poducha jest uszyta z 100%  bawełny środek wypchany kulkami silikonowymi antyalergicznymi i posiada kształt rogala.
Poszewka zewnętrzną zapinana na zamek kryty, połowa poszewki to tzw. polar minky, jest bardzo miły  w dotyku i ostatnio bardzo popularny to poliester w 100%, druga połowa poszewki to biała bawełna w różowe kwiatki .


Szyjąc tę podusię miałam okazję wypróbować ścieg pięcionitkowy w moim owerloku / cowerlok firmy Merrylock, z efektu jestem bardzo zadowolona duża oszczędność czasu bo maszyna jednocześnie łączy materiał i obrzuca. 

Podusia ma wymiary 60/50 cm



Komentarze

Popularne posty